dilluns, 27 d’abril del 2009

Raid Pineda i Copa Catalana a Cellera de Ter.

Aquest cap de setmana com es habitual en la nostre família hem estat desperdigats per la geografia catalana.
El Marc diumenge carrera a Cellera de Ter, la tercera de la Copa Catalana, amb pluja abans de començar. 7è de la general, amb el grup de davant, puntuant al premi de muntanya. Destacar el 2on lloc del Bernat. Segons per equips.
El Jaume, amb el Ivan i el Carles, 4ats al Raid de la Pineda. Campionat Nacional i 3ª prova de la Copa. Amb un parell d'etapes al final que han marcat les petites diferències entre els 4 equips que optaven a la tercera plaça, ja que els dos primers equips ja portaven una bona avantatge en aquest dos últims sectors més tècnics.

3 comentaris:

Sorgina ha dit...

Cuartos del raid y terceros en el campeonato de españa!!! Eso significa repetir lo del año pasado (aunque me gustó más, había una chica en cada equipo del podium, jejeje) y todos sabemos que lo dificil es mantenerse!! Zorionak!!!

sargamanta ha dit...

Si, la verdad es que es el 3er año que hacemos podium en el campeonato. De todas formas me gusto más el año pasado, era un Raid más completo, este para mi gusto demasiado corto y con solo dos etapas buenas.
El tema femenino esta jodido, el primer equipo mixto me parece que era el 7º, el año pasado los tres primeros mixtos, y lo más curioso con tantos premios que dieron a los primeros, ni una mención a los equipos mixtos, supongo que algún día cambiará.

Sorgina ha dit...

el año pasado fue diferente, más salvaje diría yo. para mí una cosa en común, la parte más dura del raid fue intentar llegar a meta dentro del cierre, tanto el año pasado como este. está claro que durante nuestra época de atletas aprendimos bien lo de ir como un fondista durante la prueba y acabar las carreras como un velocista.
el tema femenino? pues sí, se vió claramente en el podium!!!